Done my
first paper for this semester. MPU2313 (Agama Islam Di Malaysia). So far,
Alhamdulillah ya Allah terima kasih. Aku dah usaha, ikhtiar dan doa. Maka, aku
bertawakkal kepadaMu ya Rabbi. Fighting for another 4 papers. Ganbatte!
Positioning technique for
general radiography – 4 Jan
Intro to diagnostic imaging instrumention – 5 Jan
Radiographic photography and quality assurance – 6 Jan
General diagnostic image study – 8 Jan
Intro to diagnostic imaging instrumention – 5 Jan
Radiographic photography and quality assurance – 6 Jan
General diagnostic image study – 8 Jan
Then, come back home come back home. Dua bulan kod tak
balik. Kerana final exam, ku gagahkan semangat yang berbaki dan sadokan hati
tak balik bercuti study week untuk merealisasikan impian aku juga impian besar
ibu ayah untuk melihat kejayaan aku. Ya Allah, panjangkanlah umur ibu dan ayah
ku supaya dapat aku membalas jasa mereka.
Nak tahu kenapa semangat aku study kat sini lain
sikit? Aku baru sedar tak pernah ada kawan yang ajak aku study suruh aku study
dulu. Dan aku terus lalai dengan kenakalan zaman sekolah. Bile hidup kat uni
ni, baru aku tahu theres no one cares about you. Study sendiri. Ingatkan diri
sendiri. Tahu tujuan hidup. Letak azam yang tinggi dan ko akan berusaha keras
untuk mencapainya.
“If you really want to do something, you’ll find a way. If you don’t, you’ll find an excuse”. Agaknya kalau kawan kawan sekolah aku tengok aku, aku rasa dorang pun terkejut kalau nampak aku gigih study sampai stay up malam tahan ngantuk. That’s because, the old Fatihah is coming back.
“If you really want to do something, you’ll find a way. If you don’t, you’ll find an excuse”. Agaknya kalau kawan kawan sekolah aku tengok aku, aku rasa dorang pun terkejut kalau nampak aku gigih study sampai stay up malam tahan ngantuk. That’s because, the old Fatihah is coming back.
Bukan aku nak show off, tapi aku sendiri rasa
perbezaan tu. Cume aku rindu zaman mengaji dulu. Lapang hati. Tenang jiwa. Ok
gais. Kite jumpe lepas final. Buat reunion kecil-kecilan.
Well,
dear-ex happy belated birthday hahaha. Bukan lupe nak wish dan bukan taknak
wish dan bukan nak sangat wish. Have a blast! Semoge dapat makwe bertepatan dgn
ciri ciri yg awak nak dan of course much better than me. I wil always pray for
your success and may live happily ever after. Amin. I wish we could be friends
tho.