Broga Hill (:

22nd  January, 2016

Bukit Broga, Semenyih.

OK gais, ni kawan kawan kat Maahad dulu. Cuti yang sangat produktif sebab tak habiskan masa melepak dekat mall tapi kiteorang mendaki bukit broga. Seronok sangat dapat jumpa diaorang. Aku tak pernah rasa lagi hebatnya persahabatan macam ni lepas keluar Maahad. Susah nak cari kawan yang mengingatkan kita dgn akhirat tapi dunia tak diketepikan jugak. Tak dapat nak jadi orang hebat pun, aku masih bersyukur sebab Allah letakkan aku dalam kalangan kawan kawan yang hebat macam dorang.

Oh yaa, hye Megat (angkat tangan). Tak plan pun nak pergi dengan Megat tau. Dia pun datang dengan budak PALAM. Tak sempat pun nak borak sempat selfie je sebab Megat time tu nak turun dah. So have a good life Megat. HAHA






Ok lupe, malam sebelum kiteorang naik broga tu, Ainul belanje steamboat wehh. Memang makan sampai muntah haha giler betul. First time makan bende ni. Biase lah bile kiteorang kumpul, memang restoran tu kiteorang punya sampai pekerja situ pun pening hahah. Pekerja situ terkejut kita dtg dari Uni yang berbeza kan. Haa memang lah pun kiteorang ni reunion kecik kecik. Kalau satu batch datang habis lah tak rupe restoran agaknya. Tak silap aku lokasi ni dekat Farez House (macam salah), Semenyih.
    
Terima kasih korang utk pengalaman ni and yaa syukur Ya Allah takde apa apa berlaku sepanjang kita naik dan turun melainkan pancit je lah kan haha. Thanks sudi tunggu time aku tak larat giler tu haha. Pengalaman solat subuh kat situ. Nice ah! Ikutkan hati tak boleh move on lagi tapi nanti orang menyampah pulak haha takpe kita update je lah kat blog.





Bittaufiq wannajah. Kesian korang yg terlibat dgn masalah JPA. Semoge semuanya berjalan lancar and Faz, inshaAllah kalau ade rezeki kite jumpe sebelum fly gi Jepun. Merata – rata batch kita menjelajah utk mengumpul ilmu. Alhamdulillah. Ainul, goodluck utk pertandingan tahfiz juz 1-30. Ya Allah hebat betul dorang ni semua. Ok, sayang korang semua <3