22nd
January, 2016

Bukit Broga, Semenyih.
Oh yaa, hye Megat (angkat tangan). Tak
plan pun nak pergi dengan Megat tau. Dia pun datang dengan budak PALAM. Tak
sempat pun nak borak sempat selfie je sebab Megat time tu nak turun dah. So
have a good life Megat. HAHA
Ok lupe, malam sebelum kiteorang naik
broga tu, Ainul belanje steamboat wehh. Memang makan sampai muntah haha giler
betul. First time makan bende ni. Biase lah bile kiteorang kumpul, memang
restoran tu kiteorang punya sampai pekerja situ pun pening hahah. Pekerja situ
terkejut kita dtg dari Uni yang berbeza kan. Haa memang lah pun kiteorang ni
reunion kecik kecik. Kalau satu batch datang habis lah tak rupe restoran
agaknya. Tak silap aku lokasi ni dekat Farez House (macam salah), Semenyih.
Terima kasih korang utk pengalaman ni and
yaa syukur Ya Allah takde apa apa berlaku sepanjang kita naik dan turun
melainkan pancit je lah kan haha. Thanks sudi tunggu time aku tak larat giler
tu haha. Pengalaman solat subuh kat situ. Nice ah! Ikutkan hati tak boleh move
on lagi tapi nanti orang menyampah pulak haha takpe kita update je lah kat blog.
Bittaufiq wannajah. Kesian korang yg
terlibat dgn masalah JPA. Semoge semuanya berjalan lancar and Faz, inshaAllah
kalau ade rezeki kite jumpe sebelum fly gi Jepun. Merata – rata batch kita
menjelajah utk mengumpul ilmu. Alhamdulillah. Ainul, goodluck utk pertandingan
tahfiz juz 1-30. Ya Allah hebat betul dorang ni semua. Ok, sayang korang semua
<3
