Alahai tetibe
rase rindu pulak kat fafa in yuzu saishime.
Gaiss, selalunya tengah pagi mcm ni kita tengah melepak buat
ape ape tah. Melantak maggi lah bace novel lah dengar lagu lah. How i miss
ualls so much dears. Hmm
Bilakah kita akan bersua kembali? Meluah rindu yang tersemat di hati.
Dear Ayun (my hot mama), kakak rindu nak kongsi rahsia dengan ayun. Nak ngumpat orang sebelum kita tido. Atau yun yang terlelap kat sebelah kakak. Hahah, well masa berlalu dengan pantas. Kakak teringat yang kakak tengah stress duduk kat ampaian lepastu yun datang hug kakak dan time tu jugak kakak bongkar masalah yg kakak pendam selama tu. Alahaii rindunya yun. Tc dear. All da best in your study.
Syidah (my cutest shortest panda), i wish i can hug you right now. Kakak teringat bile something buat kakak tertekan dan menangis syer pun nangis jugak. Kadang kelakar tp im so touched actually. Kakak pernah terbace diari (kod) syer cakap pasal kakak. Kakak terharu sangat waktu tu. Ye, kakak tak pernah olok olok sayang korang. Everything dari hati. Kakak terlalu sayang korang.
Mel, kakak rindu sangat mel dgn lia. Sangat! Tapi kakak keliru, sejak kakak dgn along, everything seolah olah berubah. Kakak tak rase kite serapat dulu lagi. Mel, apa patut kakak buat utk kite mcm dulu? Kakak teringat dulu kita berdua gi istana berdua je same same konon nak cabar diri padahal takut. Kakak selalu naik dorm mel ajak turun makan petang (mel selalu tido terlebih lebih masa). Kakak tunggu sampai siap kite gi dm makan sama sama. Kakak rindu semua tu. Lia, ingat lia tertelan gula gula sprezzo? Kakak gelakkan lia tp dalam hati Allah je tahu risau kakak. Lia dah tarik hati (sayang) akak waktu kakak tumpang rumah lia lagi. Kakak tak pernah nak gunekan korang utk dapatkan along. Ingat kakak ada nasi ayam, pelawa lia makan tp lia kata kenyang. Tup tup lia habiskan. Kakak tak kisah pun sbb kakak dah syg lia mcm adik sendiri. Yeah, i admit kakak cemburu bile lia rapat dgn kak anis. Ingat surat surat lia bg? Ingat gwiyomi sebelum tido? How I miss korang. Hati rasa terseksa tatkala terkenang kisah kisah kita.
Zulaykha sayang, kakak rindu zu. Bile kakak sedih, zu datang salurkan kekuatan yg zu ade. Kakak suke bile zu mempositifkan pemikiran kakak. I miss you damn so much keding batang tiang! Jage diri ye dear. I wish I can see you ASAP.
In payung, even kite pernah tak rapat utk seketika, kasih sayang kakak pd in tak pernah hilang. Same mcm adik adik yg lain. All the best sayang. Tahniah dah habis sekolah. Freedom, freedom ohh freedom. Terima kasih utk layanan yg baik selama kakak jd your senior. You're the best sayang :)
Atin, cukuplah memori 260413 menggambarkan betapa aku rindu persahabatan kita.
Guys, seriously saat ni, waktu ni im crying hardly. Rindu yang teramat kat korang semua. Aku sedang melalui fasa fasa stress yang aku tak pasti dgn siapa utk berkongsi.
Kenangan,
Semoge takkan pernah hilang,Dari kotak ingatan.
Walau kaki
melangkah pergi,
Sayangku tak pernah lari,
Malah untuk berhenti menyayangi.
2.23am/15.12.15