Berhabuk dah
blog ni. Bukan senang nak online kat lappy sekarang ni.
Nak diikutkan macam
macam cerita nak kongsi kat sini tapi terlalu banyak.
So, kita
dahulukan yang mana aku rasa patut haha.
Hectic week!
Balik kelas pukul 7 malam takde lah kul 7 sgt. Pukul 6 something dah dilepaskan
utk merehatkan diri di rumah. Tapi, memandangkan assignment yang berlambak lol
test tu kire assignment lah kan. Aku rasa no rest for today, tomorrow and whole
this week! Bapaak ahh penat :(
Esok ade test
Ganeral Diagnostic Image Study 1 dan Introduction DII 1. Luse ade PRQA. Okay
penat weh penat.
Density ilmu yg
dapat aku simpan dalam cranium aku dah terlampau tumpat. Nak tidur tak boleh
lelap. Maklum lah hati tak senang study tak habis lagi. Huhu. Roomates aku
semua dah tidur. Jeles. Tapi mmg ini kebiasaan aku setiap kali ada test atau
exam. Amalan yg aku lakukan start di Asrama Sri Murni. Dulu kat Maahad jangan
berangan nak tahan ngantuk mcm ni untuk study.
Sem ni, dah
start praktikal. Takut pulak nak mencelah masuk dalam kalangan staff hospital.
Berdebar. Excited! Give up. Haha. So, for this first sem which have practical,
i choose to be one of them who stay at Ipoh for practical. Biarlah dekat dekat
dulu. Moge Allah permudahkan segala urusanku. Ameen. Maybe bulan 11 nanti dah
start praktikal. Cuaak kau jang!!
Hmm this sem, i
really really feel disappointed! Yahh! Sleepy in class. Not pay attention to
the lectures. IDK why i was like that. Rase give up weh! Rase dah bosan dengan
radiografi. Huhu. I wish i can find someone that i can spilt out everything.
EVERYTHING =( =( =(
Yeah, today i
will publish more than one post. Utk sebelum sebelum ni. Actually, aku selalu
update melalui phone tp IDK tak publish. HMMM