Hectic week!

Berhabuk dah blog ni. Bukan senang nak online kat lappy sekarang ni. 
Nak diikutkan macam macam cerita nak kongsi kat sini tapi terlalu banyak.
So, kita dahulukan yang mana aku rasa patut haha. 

Hectic week! Balik kelas pukul 7 malam takde lah kul 7 sgt. Pukul 6 something dah dilepaskan utk merehatkan diri di rumah. Tapi, memandangkan assignment yang berlambak lol test tu kire assignment lah kan. Aku rasa no rest for today, tomorrow and whole this week! Bapaak ahh penat :(
Esok ade test Ganeral Diagnostic Image Study 1 dan Introduction DII 1. Luse ade PRQA. Okay penat weh penat. 

Density ilmu yg dapat aku simpan dalam cranium aku dah terlampau tumpat. Nak tidur tak boleh lelap. Maklum lah hati tak senang study tak habis lagi. Huhu. Roomates aku semua dah tidur. Jeles. Tapi mmg ini kebiasaan aku setiap kali ada test atau exam. Amalan yg aku lakukan start di Asrama Sri Murni. Dulu kat Maahad jangan berangan nak tahan ngantuk mcm ni untuk study. 

Sem ni, dah start praktikal. Takut pulak nak mencelah masuk dalam kalangan staff hospital. Berdebar. Excited! Give up. Haha. So, for this first sem which have practical, i choose to be one of them who stay at Ipoh for practical. Biarlah dekat dekat dulu. Moge Allah permudahkan segala urusanku. Ameen. Maybe bulan 11 nanti dah start praktikal. Cuaak kau jang!!

Hmm this sem, i really really feel disappointed! Yahh! Sleepy in class. Not pay attention to the lectures. IDK why i was like that. Rase give up weh! Rase dah bosan dengan radiografi. Huhu. I wish i can find someone that i can spilt out everything. EVERYTHING =( =( =(

Yeah, today i will publish more than one post. Utk sebelum sebelum ni. Actually, aku selalu update melalui phone tp IDK tak publish. HMMM